tisdag 30 mars 2010

Paket från H&M Home till lilla mig...

Häromdagen kom det ett litet paket till mig... Eller, ja, så "litet" var det kanske inte... Och egentligen inte bara till mig heller, snarare till alla :-) Det var ett paket fyllt med mjuka saker från H&M Home! Sambon hade nog glömt av att jag hade beställt grejer, så när vi gick ut på promenad för att köpa ett frimärke till honom häromdagen och jag fick en gigantisk låda utlämnad av frimärksdamen så såg han lite förvånad ut :-O (hi, hi) Sen är han lite försynt så han frågade inte ens vad det var i trots att han gick och höll i ena halvan på vägen hem (vi fick hålla i varsin del av packningsbandet som satt utanpå - det var lite otympligt) Väl hemma så glömde han av att vi hade haft ett paket med oss hem!!!! Hmmm.... han e lite rolig han.

Nåja, till slut kunde jag inte hålla mig längre utan var tvungen att slita upp det och visa alla fina sakerna. Jag måste säga att H&M Home har visat sig vara en liten oanad guldgruva. Dels fick vi en fin matta som ska ligga under vardagsrumsbordet, en fin vit med svarta och gråa ränder. Sen hade jag införskaffat oss 2 st jättestora kuddar att ha som stöd i sängen - jätterolig storlek 50 x 90 cm!! Och självklart passande "kuddelakan" till dem med aningens kviltad framsida och grov bomullsbaksida typ linnestruktur, allt i vitt. Sååå fina!




Sen kommer vi till det roliga. De har fått in en hel serie snygga inredningsdetaljer i linnetyg. Jag är ruskigt sugen på bäddsetet.... men har nöjd mig för tillfället med lite kuddar och några kökshanddukar. Kolla!!


Kan man bli annat än glad?!? :-D
Lite av det kommer i en ny delleverans nu under veckan - sånt som förgyller tillvaron!!
Ska bara städa undan och göra lite fint så kan det nog bli ett foto en solig dag på hur det blev :-)

2 kommentarer:

Anne sa...

Hahaha.. Du har uppenbart en fullkomligt underbar smak min vän! :) Vi ska till globen på fredag och kolla konståkning.. vi kanske kan få till en lunch innan.. jag har dock hela familjen i släptåg.. :)

EN KVINNA MITT I LIVET - sa...

Menar människan att jag ska laga mat?!? :-O