söndag 14 mars 2010

Nu är sakerna på tork...

Jag har nu målat och slipat och piffat. Det ska till lite detaljer och sen är de senaste projekten klara.
Bilder kommer självklart om någon dag när allt är färdigt och solen har skinit på mina saker så jag kan fota!

Under tiden har vi rensat lite i lådor och vrår och lyckats slänga upp ett par annonser på Blocket.
För att kunna hantera det lite bättre, enklare, och smidigare blev det en till blogg som får visa bilder på sakerna för den som är intresserad. http://handlaavmig.blogspot.com/

Om det är någon som behöver något så hojta till, just nu är jag i rensningstagen. Kläder är det som ryker framför allt. När ska de uppfinna klädmaterial som växer i samma takt som man själv??
Som sagt, kläder, skor och troligtvis en del böcker kommer behöva byta ägare framöver. Jag och skruttan rensar kläder och skor - och sambon har sagt att det är dags för bokrens (nu igen? jag förstår inte hur de kom hem hit överhuvudtaget! jag har ju sagt att vi inte har plats för fler böcker!!) :-D

Om någon har lust att skänka bort några liter färg så tar jag gärna emot!
Är i behov av vit färg, både för väggar och snickerier. Och troligtvis litegrann för taket också (i köket).
Sen är det bara att fara fram som en vandal med penslar och rollrar (är det grammatiskt korrekt uttryck som plural för roller - eller ska det vara rollers? det lät så engelskt...)

"Ska vi byta grejer med varann?"

Inga kommentarer: