torsdag 22 april 2010

Anna Fleberg

Igår när jag visade mina små alster som jag skapat så nämnde jag Anna Fleberg.
För er som inte är bekant med henne så kan jag berätta att hon är en helt ljuvlig kvinna, bosatt i Stockholm, som på senare år har nått fram till sin kreativitet och numera delar med sig av den till oss vanliga dödliga... Anna Fleberg gör oerhört vackra arbeten i fil-de-fer bland annat, blandat med vackra spetsar, pärlor och glas. Recycling när den är som bäst ;-) Det känns som om man kliver in i en helt annan värld när man tittar på hennes alster, fyllda av kärlek.

I gårdagens inlägg, när jag nämnde hennes namn, så länkade jag till en butik som de facto säljer hennes produkter, min allra käraste Madame Petite. Men om du vill veta mer om Anna och se lite mer bilder i hennes galleri så kan du gå direkt till hennes egen officiella sajt. Den ger mycket inspiration!

Stanna upp - och njut!

Inga kommentarer: