lördag 13 februari 2010

Nöjd med min lampa!

Ligger i min soffa och fnular med bilder. Jag är rätt kass på det bildhanteringsprogram som vi har, jag får inte till det alls. Men jag vill så hjärtans gärna lägga upp en bild på min fina matbordslampa som vi har i vardagsrummet. Lampan är köpt på Ellos för över ett halvår år sen.... men vi är inte så snabba i vändningarna här hemma :-) så det är först nu som den är på plats.

Vi har ändrat våran möblering i vardagsrummet extremt många gånger sen vi flyttade in för lite drygt 1,5 år sen. Vi har haft flera olika soffor, 2 olika matbord, en flertal olika hyllor och lösningar för alla våra pinaler. Inte tusan törs man borra i taket och hänga upp en lampa innan man vet exakt hur slutresultatet blir? I alla fall inte när man har ett egentligen ganska litet vardagsrum men har bestämt sig för att låtsas att det är stort och klämmer därmed in så mycket möbler det bara går... Hmmm... jag skulle säkerligen få skäll av både Simon & Thomas och alla andra superinredare. Men våra behov och våra möjligheter krockar lite.

Tills jag får hjälp att fixa en bättre bild så lägger jag i alla fall upp den här raringen!


Inga kommentarer: