lördag 13 februari 2010

Dags att göra lite nytta

Visst är det märkligt... Jag sitter här och drömmer om ett vackert hem. Ser mig omkring och ser - bedrövelse! Mitt hem har alltid en känsla av rörigt och ostädat hur mycket jag än plockar. Dags att sluta drömma och faktiskt ta ett litet grabbatag rätt in i verkligheten :-)

Jag ska hänga upp en lampa i vardagsrumsfönstret. Jag har alltid väldigt svårt att ta ner julstjärnor och annan stämningsbelysning efter att julen har passerat. Tänkte försöka slå mitt rekord och göra ett skifte redan i februari. Annars brukar stjärnorna få hänga kvar både framåt mars och till och med april... Men, detta år ska det bli ändring! Förra julen, 2008, fick vi en liten rar belysning av min sambos gulliga mor. Nu har jag faktiskt kommit fram till var den ska hänga så nu finns det inga ursäkter!

Inga kommentarer: